Damn it

Jag var alldeles för trött för att orka uppdatera igår efter att jag kom hem. Gick och la mig kl nio för det var fullt upp hela dagen. 
 
På förmiddagen var det engelskaskrivning. Får se om det blir ett A eller ett E. Man vet aldrig om man är världsbest eller suger. På eftermiddagen var det genrep för alla som skulle vara med på välgörenhetskonserten. Mitt gäng uppträdde en gång på scenen och insåg att nae, det här kan vi inte uppträda med på kvällen. Vi fick skrota låten. Ledsen för er som fortfarande ville köra den men jag vill ändå bli ihågkommen som helt okej än helt dålig. Därför gick jag och tränade istället för att gå på konserten. Men mitt på stan dök Joacim upp från entrén på Steves och ropade in mig. Visade sig att killarna hade glömt att jag skulle följa med och käka med dom så de hade lämnat mig vid skolan. De beställde öl och mat. Egentligen var jag inte alls hungrig, hade precis ätit en macka. Men så såg jag att de serverade gulaschsoppa som jag har drömt om att göra hemma nu i en vecka. Efter gulaschen var jag lite för mätt. Otroligt gott men det blev för mycket för min mage. 
 
När jag en stund senare skulle träna var det jobbigt att ens stå upp för all mat jag hade i magen. Jag har tränat tidigare gånger med full mage och det har aldrig känts bra. Visste att denna gång skulle det inte gå bättre. Var en stund på crosstrainern för att låta maten smälta. Fungerade inte riktigt iom att jag fortfarande rörde på mig. Skulle ha behövt ligga i en säng och kolla på tv i två timmar. Fortsatte att träna med vikter och jag var inte så pepp som jag brukar va. I och för sig brukar axlar inte va så motiverande att träna. Gör några övningar och så är man klar sen. Känns inte så ansträngade. Men efter 45 kände jag att jag inte kunde fortsätta och prestera som jag ville. 
 
Jag var riktigt besviken på mig själv. Det SÖG. Jag hade ätit för mycket soppa och så blev jag för mätt för att träna. Kunde inte ens dricka tillräckligt med vatten för att jag var så mätt. Borde inte ha ätit nåt. Gud. Sånt får jag lära mig av. INTE ÄTA FÖR STORA MÄNGDER INNAN TRÄNING. Det är verkligen bäst att träna på nästan tom mage. Mina hungerkänslor försvinner när jag tränar så det är inga problem. Bara jag har tillräckligt med energi. Totalt brände jag 280kcal eller nåt. Fan. 
 
Idag ska jag kötta ben. Jag skojar inte. IDAG SKA DET KÖTTAS KALORIER. 
 
Bästa motivationen jag har sett. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0