Hur kan man?

Åh blir så arg och besviken när man äntligen tror att man har löst ett problem och så gör personen precis tvärt emot och sårar en framför näsan. Jag fattar inte. 
 
Oscar som har varit iväg hela helgen kommer hem ikväll och han frågade mig om vi skulle gå och se filmen Frost på bio när han är hemma. Så glad man kan bli på en lite snäll fråga. Jag har verkligen fastnat för animerat! Särskilt sen han och jag såg Monsters Inc. University och Turbo, en film om en snigel med racerfart, haha. 
 
För att få tiden att gå ska jag åka till gymmet och träna övre rygg, axlar och lite biceps. Under veckan har jag verkligen lyckats hålla mig till hur jag ska äta och det har inte varit några större problem. Har aldrig varit särskilt hungrig och heller inte kännt något sötsug. Det enda som har varit jobbigt är att planera vad som ska ätas, det tar en massa tid. Men sånt får man vänja sig vid. Just i fredags fick jag lite problem. För det första så hade jag ingen ork när jag tränade, var ganska opepp. Dessutom så när jag böjde mig så såg man igenom JÄTTETYDLIGT till mina trosor. Minskade motivationen ytterligare. Och så var det ju fredag också och det innebär alltid fredagsgodis ... oavsett, haha. Mitt dåliga pass gjorde att jag köpte lite tröstgodis. Men det var inte så underbart som jag hade hoppats på. Var hellre sugen på syrliga klementiner. På lördagar har jag bestämt mig för att jag får äta vad jag vill. Men min otroliga lathet gjorde att jag inte ens gick utanför dörren för att köpa mig vad jag vill, inte ens en godispåse. Så det blev lite hemmagjorda chokladbollar och mackor hit och dit. Nu ångrar jag att jag inte åt jordnötsringa för det är bannemig det godaste som finns. Jag blir mitt eget offer för onyttigheter på bion ikväll. Jag får ta och tänka över det här med helger. Uppenbarligen har jag problem med det. Vardagar går bra och på måndag är det full fräs. 
 
Har precis gjort ett upplägg med Google Spreadsheet så att jag lätt ser hur det går med min träning och min träningsklocka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0