Erkännande

Gud vad jag har tråkigt om kvällarna när jag inte är i skolan och när jag inte gör läxor. Jag borde göra läxor men det är så tråkigt så det är uteslutet.
 
Jag tränade efter skolan så nu är det avklarat. Jag åkte hem och åt framför tv:n. Sen satt jag där så länge att kroppen fick ont. Nu har jag så ont i pekfingret från att ha skrollat sida efter sida på den där jävla 9gag. Och för att stilla min sockerabstinens så har jag knaprat på chilinötter. Kommer jag inte på nåt att göra så går jag väl en omgång i skafferiet och kylen för att se vad man kan äta. Alltså jag kan inte bli mer ärlig än så här. Det här är typ vad jag gör om kvällarna. Igår spelade jag sims hela dagen när jag var ledig. Alltså ... 
 
Egentligen har jag ingen större lust att avslöja detta men jag känner att jag bör få lite diciplin på mig själv och motivation från andra som kommer ge mig snea blickar om jag rör nåt godis. 
I höstas köpte jag min balklänning som är så underbart vacker. Den satt väldigt tajt då, helt precis. Tanken var redan då att jag skulle bli lite slankare bara. Nu, fyra månader senare, har planen helt gått andra vägar. Alltså helt fucking motsatt håll. Istället har jag gått upp nästan tre kilo och häromdagen kunde jag inte stänga min klänning. Dragkedjan gick inte ens en fjärdedel upp på ryggen. Oerhört pinsamt. Jo för min del värkar det som om mitt fett lägger sig på ryggen. När jag går upp blir alla mina tröjor tajta över ryggen. Lite kring magen, jovisst, men den håller sig någorlunda platt i alla fall. Så nu vet ni. Än så länge har jag bestämt mig att bara äta "onyttigt" på lördagar och att träna sex dagar i veckan. Jag har tränat så pass mycket förut och nu får jag inte lata till mig. Skäll på mig om jag ens kollar på chokladbollar. 
 
Jobbigt att erkänna att jag är för tjock för min balklänning. Haha alltså det låter ju bara tragiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0