China Glaze?

Jag har varit hos tandläkaren för att byta ut en sak i tandställningen.
Nu är jag tillbaka och ska packa inför dagens resa till Stockholm.
Klockan 15.30 går bussen från resecentrum och då är jag på väg!
Under resan passar jag på att kolla på The Hills i mobilen. Jag har plötsligt bestämt mig att jag ska se alla avsnitt.


Alex skickade en länk till mig som visade bilder på matt nagellack.
Tydligen så kan man ha ett vanligt blankt nagellack och sen tar man bara på lite genomskinligt speciallack och vipps så blir det matt!

Är inte färgen riktigt snygg?

Inte mina naglar.



(Kopierad text från hemsidan):
Ovan: Scratch Nails Dusty Mocca, 130 kronor för 12 ml.
Nedan: samma lack med ett lager China Glaze Matte Magic, 98 kronor för 9,6 ml.



Bloggar igen när jag är i Stockholm hos Alex! :D ^^


Kommentarer
Postat av: Eddie

Hälsa henne så mycket från mig!

(kan du be henne ringa eller skicka iväg ett sms, jag har tydligen inte hennes nummer) :)

2010-12-27 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0