Dags att söka sommarjobb i vinterrusket?

Gick runt på stan ett bra tag utan att egentligen köpa något.
Jag har plötsligt blivit snål. När det gäller kläder.
När det gäller godis så är jag inte lika snål. Köpte en Marabou. Inte bra.

Jag frågade i två butiker om de tog emot sommarjobbare. Fick inte så bra svar. De visste inte än.
Skit också. Aja, får lämna in CV i alla fall. '

En butik som jag verkligen älskar är Sportif Unlimited. De har världens snyggaste t-shirts!
Det negativa är att en t-shirt där kostar 350-500 kr. Isch. Det är en massa udda märkes-t-shirts.
Men jag tog kort i omklädningsrummet där de har dekorerat väggarna med enbart kort! Ascoolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0