Have you seen the look in my eye?

Jag fick plötsligt lusten att hålla tal om min sista dag som 14-åring, höhö.
 
IDAG är det den sista dagen som jag är 14 år.
Jag känner mig så liten när jag bara tänker på siffran.
14 ynka år har jag levt. Tänk att en människa kan bli enda upp till 100 år.
Jag har 86 år kvar att leva. (Måste checka med miniräknare att jag har räknat rätt)
Jösses.
Det är ju en 8,6 decennier kvar. En hel livstid kvar!

Men, jag fyller ju 15 imorgon! Då är det bara 85 år kvar tills döden lockar mig med en en bukett sjukdomar.
(Ni vet, gamlingar brukar ju dö av sånt)
Tänk att folk i min klass fyller 16 redan i januari. Fy vad fuskigt.
Jag är definitivt avundssjuk.
Tänk vad mycket jag måste vänta på eftersom jag fyller så sent - moppekörkort (inte för att jag ska ha nåt då), körtkort och 18-årsdagen.
Skit också.


Äsch. Jag är egentligen ganska glad trots allt.
Jag ska ju baka dumlekakor om en stund! (Då får man äta det som blir över, heehee, dessutom när jag skriver detta så kommer Anhthu tänka: gud, äter hon mat igen? ... Hahah)
Hur kommer jag överleva julen med allt onyttigt?

Dagens små fotograferingar:
skulle också kunna kallas för "dagens outfit" men wtf, alla skriver så.

PS. Har ni märkt att jag gillar att fotografera? (Och definitivt retuschering) ... På mig själv? Haha. Okej, inte nödväntigtvis på mig själv ...
Jag intalar mig själv att egobilder är bra för själen.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina bilder:)



Vad gillar du bäst Julafton eller Midsommar?

2010-11-26 @ 18:30:42
URL: http://ninnah.blogg.se/
Postat av: becca

egobilder mår ingen dåligt av(så länge man känner sig snygg) ^^ <3

2010-11-26 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0