No pictures allowed.

Tänk att jag sitter här på biblioteket ensam vid en datorn och pluggar. Det är riktigt tyst. Lite mummel här och där. Unefär så här vill man ha det i ett klassrum. Det vore riktigt skönt. Harmoniskt, höhö. Men då blir man ju nästan lite dåsig? ...

Har jag skrivit att jag argumenterar för abort i mitt SO-arbete? Så himla jobbigt. Man måste tänka så mycket och klarna upp alla knutar i tänkandet. Tänka om man faktiskt kunde få ner allt man tänkte kring ett ämne, på papper framför sig eller på datorskärmen? Det vore seriöst enklare.
Just nu orkar jag inte tänka så mycket.
Jag är lite dåsig.

Imoooorn blir det fettkul. (Jag skriver ALDRIG så).
Bilder kommer upp i helgen. :D

Men bilder från idag går tyvärr inte att laddas upp.
Hallå! Jag sitter ju på ett bibliotek.
Ha! Om jag hade en webbkamera här ...

Kommentarer
Postat av: becca

ensam? men simon då? :O :D <3

2010-10-28 @ 20:06:30
Postat av: Moa

Ja, vad hände med honom??



<333

2010-10-28 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0