Drar iväg snart till stallet.

Det fina vädret och gulliga Anhthu fick mig på bättre humör efter att jag snackat med hemkunskapsläraren. Det går inte uppåt kan jag säga. Mitt slutbetyg lär bli ett G. Fan. På nått sätt verkar lärare alltid hitta saker för att inte behöva höja en.

Om ca 30min ska jag ta bussen ut till stallet för att rida. Om några veckor ska jag "gradera" eller vad man nu säger inom hästsporten. Jag ska i alla fall hoppa upp en kurs. Askul! Anledningen är att jag kan fatta galopp ganska snabbt till skillnad från de andra slöfockarna i min grupp (haha) och att jag har bra balans i sitsen. Yay!

När jag kommer hem sen ska jag troligtvis sätta mig med engelskan som bör vara klar tills imorgon och flera andra papper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0