Ännu en bra dag.

Det var helt galet i slutet av idrottslektionen. Folk ställde frivilligt upp på brottningsmatcher. HAHA. Skitkul. Becca var den som var mest intim med killarna. Hon blev näst intill kvävd av Mattias och tafsad av Nils. Mysigt värre. Typiskt NO.

Efter skolan drog Malin, Anhthu och jag med Amed, Macke, Peyda och Matte J till stan. Vi släpade med dem till lite olika butiker som H&M och MQ där vi kommenterade kläder och vad de borde köpa. Fashionistas på G. Haha. Vi tjejer kom fram till att Peyda borde köpa Converse. Supersnyggt. Vi fikade dessutom inne på Gränden och delade på 1,5 liters Cola.
Snart kommer tjejgänget hem till mig för lite fredagsmys. Wieee!


1. Albin kramar Becca. 2. Fab 5 killarna.

Kommentarer
Postat av: matias

Fyfan vad fina kurderna är

2011-04-01 @ 20:41:51
Postat av: ANHTHU

beccca ser plågad ut

2011-04-02 @ 14:37:30
Postat av: becca

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHA! Jag ser as ilsken ut! Shit...X) Fatta vad jag garvade när jag såg bilden! <3

2011-04-03 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0