Aj. Mina ögon.


Usch, jag är så trött. Behövde bara skriva klart ett vykort (??)(försök läsa det!) på franska till franskan imorgon. Rätt klurigt. Haha, jag skrev till Marie Antionette (som jag bestämde bodde i Kenya) om att jag hade varit på Madagascar (??). Sen så kom jag på att vykortet hade en bild med Paris på. Awkward moment i hjärnan? ....  Äsch, hittade på att jag hade köpt vykortet av en man på gatan, blah blah blah. Knasigt.

Nu ska jag SOVA. Jag kan knappt hålla ögonen öppna för det sticks så mycket i dem. Ja, jag vet, jag är absolut ingen nattuggla. Blä.

Kommentarer
Postat av: Alicia

en fait il y a plein, plein des fautes. :/ haha nej men kortet verkar fint.

2011-08-31 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0