Home.

Vi landade i Sverige tidigt på morgonen igår. Jag sov som en stock på tåget ner till Linköping. Det var så skönt att kliva in i lägenheten igen. Hemma.

Jag träffade Anhthu en stund på eftermiddagen. Hon kikade på allt jag har köpt och så snackade vi lite. Jag var supertrött på kvällen men endå orkade jag hållla mig upp tills klockan elva. OCH JAG VAKNADE KL SJU. Vem fan vaknar så tidigt om man är pisstrött kvällen innan? Trots det gick jag upp. Och nu är jag lika trött igen. Har lust att lägga mig o sova igen. MEN, ska trägga Thu och Matilda för att leta lite skolgrejer till imorrn. Japp. Då är det skola. Och så har jag tandläkarn mitt i allt kl elva. Asså va? *Suck* Denna gång är det bara kontroll gissar jag men i slutet av Augusti (alltså om ca en vecka) så slits skrotet ur munnen på mig. YEEAAAH. (Jag har hört att det gör ont ... O_o)

En sån där remsa med kort som vi tog i en kortautomat. Hihi, skitkul! Men jag kan ju inte påstå att jag ser speciellt vacker ut ... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0