På bild.

Tur att det var varmt igår kväll, annars hade jag frusit häcken av mig. Roligast igår var absolut att bada i Filbyterfontänen. FETTkul. Inte nog med att det var knökfullt på ågatan där vi gick igenom sjungandes Katedrallåten och in mot Stora torget. Vi köre flyganfall i fontänen, HAHA. Dansade vals (?) på Stora torget med en skitsnygg föredetta 3a som hade varit fadder åt våra nuvarande faddrar. Gissar på att han var runt 20 men ack så snygg!! Satte mig på bussen dyngsur, heehee, hela jag hade ju badat med kläder o skor på. Så när jag gick i mina converse lät det squish squish varje gång jag satte ner fötterna. ^^

The french maid look - på bild.
Blivit mycket mobilbilder men har inte orkat ta kort med kameran när jag har varit så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0