Öhh.

Jag kom hem runt tio över nio efter att ha varit på gymmet en timma. Joggade halva vägen dit och sen ställde jag mig på löpbandet och sprang i (trumvirvel!!) 38 minuter i sträck! Inget stoppande eller paus what so ever. Mitt nya rekord! Bestämde mig denna gång för att slå mitt gamla vilket var 32 min och då hade verkligen kämpat för det. Att springa var så otroligt härligt, speciellt när man inte blir trött på direkten. Jag blev trött kanske efter 25 min. Och när jag var som tröttast, runt 35:e min, sprang jag ännu fortare och i uppförsbacke. Härligt!

Ok, nu till det som hände idag.
Våra faddrar vill att vi ska hälsa på dem, oavsett vad. Jag råkade få syn på Fadder Däng i matsalen. (En kille förövrigt). När han går förbi vårat bord viftar jag åt honom och ropar nåt (jag har för mig att jag inte sa nåt men det gjorde jag visst, råkade väl säga Joel eller nåt, vilket är hans riktiga namn). Men han verkar varken se eller höra mig så när han stod precis intill vårat bord för att ta mjölk slänger jag ut handen och viftar vilt med den i ansiktet på honom och ropar nåt. (Ännu en gång, jag har ingen aning om vad jag sa. Sa jag Fadder Däng eller Joel??). DÅ kollar han lustigt på mig, som om han aldrig har sett mig, och säger att han inte är Joel (han lät väldigt övertygad) ... Visst, det kunde ju vara en annan ... typ en tvilling eller bror eller bara en vanlig snubbe som liknade honom så fruktansvärt mycket. Jag kollade mig runt för att se vad alla andra vid mitt bord hade för ansiktsuttryck. Ingen verkade fatta. Ännu mindre jag. Jag har för mig att jag frågar nåt om han hade en bror eller nåt. Sen gick han. JAG FATTADE INGENTING. Jag menar, han intygade mig om att jag hade viftat åt helt fel person. Allt var så hopplöst.

Sen frågar jag på fb vad allt handlade om. Är det bara jag som fortfarande inte fattar om han är schizo (inget illa menat, det är absolut inget fel att ha kluvna personligheter ......) eller om han bara driver med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0