I'll follow this could be easy I'll be your help whenever you need me

Vet ni vad som verkligen är störande?
Folk som skriver låttexter eller "visdomsord" eller wtf det heter, på ENGELSKA - som min rubrik nu.
Typ som om de är värsta känslosamma men inte kan hitta ord för det.
Vad vill de med sina rubriker, jag fattar inte!!
Rubriker ska med få ord sammanfatta innehållet av texten under. (Inte för att jag inte gör det ... ?)
Vi bor i Sverige. Läs SVERIGE.

Okej. Inhale. Exhale.


Jag gjorde faktiskt läxor direkt efter att jag kom hem.
Duktig eller hur? Jag menar, jag har ett stort problem gällande att göra läxor I TID.

Hade en ny kofta på mig idag - H&M.
Om de glansiga detaljerna och fickorna inte hade funnits på den hade jag absolut inte köpt den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0