Fullt arbete igång.

Har flängt fram o tillbaka mellan skolan och hemmet för att leverera 10 st extra bullar tills ikväll. Becca kunde inte baka. Som tur var hade jag precis 10 st i lager hemma. I gengäld ska hon baka 20 bullar åt mig, haha.
Nu ska jag sätta igång med SO-arbetet. Alltid detta JÄVLA SO-arbete. Åhhh. Vill att det ska bli helg nu. För sen är det inte mycket kvar.

Som tur är har jag redan fixat all fakta för några dagar sen.
Dock har jag inte kommit lika långt på reflektionsdelen.

Kommentarer
Postat av: anhthu

sv: för att du gillar kpop, tyckte att du borde expandera din kpop samling mer än bara b2st och sistar... Dessutom var pojkar fula klädda så jag tänkte att du kanske ville få en överblick hur min klädstil i framtiden kommer att se ut ;)

2011-05-18 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0