Snapshots.

Kom nyss hem från Anhthu. Jag hjälpte henne med att göra en marsipantårta. Den blev ... ganska fin. Sen började vi prata om tyger och om hur hennes avslutningsklänning skulle se ut. Jättefint tyg hon hade. Man får en massa idéer ju! Då kom vi in på symaskiner. Jag skulle faktiskt vilja lära mig sy. Det vore nog lite kul. För tillfälligt är jag usel på det. Sen visade Anhthu mig jätteroliga bloggar o sen så snackade vi lite till om lite annat. Det var allmänt lugnt och mysigt där man bara pratar och kan slappna av. Skönt. Vi borde träffas oftare Anhthu och ta det lugnt. Dock INTE se på film som du påpekade, haha, utan göra roligare saker.
Imorn händer det andra grejor. Ska fixa en massa saker om det lyckas bli av och om jag hinner med vill jag gärna träffa Becca och Anhthu om de kan.
Förövrigt är det läggdags för mig. Godnatt.

Snapshots.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill bli stylsit, modejournalist, kunna baka, vara social... Vart kommer du att finna tiden till allt du vill göra? :O :D

2011-05-07 @ 00:00:21
Postat av: Anonym

haha, juste du vill ju också kunna framträda inför publik! stackars liten...

2011-05-07 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0