Dagens historia.

Chill skoldag. Slutade tidigt för att lärarna skulle bort. Fikade på Espresso House med några fina människor från klassen. Åkte hem med två roliga pojkar och Tippen. Träffade Anhthu och Matilda hemma hos mig. Sen dök Matte och Macke upp i mitt vardagsrum. Gick en sväng i Lambohov och hamnade hemma hos Matte på hans altan. Resten av gänget dök upp lite senare. Satt inlindad i två filtar och frös lite smått. Men vi hade mysigt ändå. Slutade kvällen med en runda på pingisbordet med grabbsen. Jag suger på pingis.

Ok. DÄR. Min dag. En lång historia kort. Sammanfattnigen.
Har tyvärr inga bilder.

Imorgon väntar en studiedag och på onsdag ännu en studiedag. Funderar på att plugga arslet av mig. Ligger sjukt efter i matten. Gjorde ingen matte förra veckan vilket innebär att jag kanske är ca 150 tal efter ...
Får se vad som mer kan inträffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0