I väntan på dessa.

När jag var på skojakt provade jag provade ett par andra skor som var svarta, med högre och smalare klack och lägre skaft. Superdupersnygga. De är såna dära skor som ger en långa slanka ben just för att skorna är lite diskreta och mörka. De ger ett otroligt ha-begär. Men problemet är att de är mycket högre, så pass höga att jag funderar på om jag kommer snubbla och halka i dom (just för att jag är så klantig (plus att jag inte har gått i klackar på hur länge som helst) och att de inte har så bra sula). Det positiva var att de inte koste jättemycket. Jag gissar på att de var i nubuck-immitation. Kollade nyss upp på nätet - 599 kr. Dock är det rea på hemsidan - 509 kr. KUL! Får inte pengar förns den 28:e. Jag har ca 477kr sparat. GAAHHH. Måste vänta. -.- 

Fanns i två färger. Provade den svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0