One and only update.

Ok. Det här är den enda gången som jag kommer uppdatera idag.

Kom hem runt kvart i fem med flera inköp. Träffade flera goa människor på stan som var länge sen, bland annat Anders (Malins snubbe) snackade med honom och han bad mig hälsa alla på Katedral som han kände. Ja, ni vet ni. Träffade Sara (!) och snackade ett tag med henne. Träffade Klara inne på Banken (sammanträffande!) och henne ska jag träffa ikväll. På stan köpte jag bland annat ett par skinnskor och två nya saker från Make Up Store (igen). Sakerna visar jag imorgon.

Jag är klädd i pyjamas för ikväll är det fest i pyjamas med tjejorna, haha! (=stavas pyjamasparty, höhö). Skriver imörrn.

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0