Här kommer den där tjejen & tror att hon är nåt.

Fick plötsligt känslan att dra igång igen. So here i am.
Från och med nu kommer mitt skrivande vara mer igenomtänkt. Då menar jag att jag inte kommer vara fullt så ärlig som jag brukade förut. Allt är nu anpassat om mina kära föräldrar skulle få tanken att spionera på mig via bloggen. Får jag reda på att de har läst min dagbok, då går jag i taket. Jag vet inte vad jag skulle göra. Jo. Jag skulle hämnas. Grovt.

Mer till positiva sidor av livet.
Jag är hungrig.
... Okej inte den delen.
Nemen livet glider som smör. Förutom plugget. Haft det rätt så trevligt det här halvåret. Har cyklat till skolan de senaste dagarna. Har träningsvärk i låren. Och rumpan. Och av nån anledning armarna. Kan det vara volleybollen?

Becca la upp en bild på mig i sin blogg. Jag tror det är i 9:an i och med att mitt hår är lite halvkort. Klippte av det sommaren innan 9:an ... Men tack för din smickrande kommentar, Becca.
De tre sista bilderna är idag. Ett år senare.


Kommentarer
Postat av: Johanna Den Allsmäktige

När jag fick reda på att min mamma läste min blogg, åt jag upp hennes godis. Ägt hon blev. Fett ägd.

2012-05-29 @ 13:57:39
Postat av: Anonym

Håret är bättre nu!!! :D

2012-05-29 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0