bra helg

Oh gud. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Hade en trevlig helg. Hade fyra timmars prov igår. Idag hade jag två lektioner, tack o lov. Imorgon bär det av till Stockholm med alla sam-are. Det blir riksbanken och riks-nånting mer. Vi har dessutom två timmars rast att shoppa om vi vill. Perfekt. Om jag bara hade pengar. Jag har 40kr på mitt bankkort och jag får pengar nästa vecka. Typiskt. Prov på torsdag och borta imorgon. Det innebär att jag hade igår och har idag på mig att plugga tills ögonen blöder och hjärnan är kokt. Bli inte rädda när ni ser mig, nejdå. 
 
Under idrotten hade vi dans. Lite kul, haha. Skulle vilja börja på nån danskurs nästa termin. Jag har dansat tidigare, bland annat hiphop. Men jag vill ju göra en massa mer saker. Not enough time.
 
Alltså, HAHA gud, har ni sett det här klippen på tumblr? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0