Illa

Nae. Dagen började väldigt dåligt. Jag hade sovmorgon men vaknade upp av mig själv för jag trodde att jag hade sovit förbi larmet. Sen vaknade mamma och var på allmänt dåligt humör och gjorde mig också på dåligt humör. Stod på busshållsplatsen och väntade på bussen som var flera minuter sen. Kom fram i tid som tur var. Väl i skolan berättade Alicia att jag hade missat Sam-lektionen och därför hade vi faktiskt lektion och inte sovmorgon. Great. Ytterligare frånvaro. Fan. Under dagen kände jag mig allmänt plufsig och usch. Byxorna satt inte bra (har aldrig gjort) och hela jag kände mig ful och ofräsch. På toppen av detta missade jag min SYO-tid därför att min jävla mobil inte påminde mig. Påminnelsen var på. Helvette. Hinner jag inte till honom imorgon kommer jag få ytterligare frånvaro från mitt IV-val som jag har SLUTAT PÅ. Jag kom hem och var hungrig och deppig. Kände att jag var värd en påse godis och en Ben & Jerry. Så blev det inte. Jag har noll fickpengar och 1,92 kr på kortet. Fick unna mig världens godaste polarbröd och joghurt med flingor istället. Nu har jag en mindre hög läxor att göra. 
 
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

yoghurt*

2012-10-01 @ 21:00:41
Postat av: Anna

det är ju precis det jag har skrivit.

2012-10-01 @ 21:07:24
URL: http://annacassel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0