Rapport

Ååååh. Ledig dag och jag har inte gjort något vettigt under dagen. Det är nu som det börjar brinna i baken och jag måste sätta igång med sam-rapporten. För att fira min lediga dag köpte jag mig en Ben & Jerrys. Tyckte jag var värd det då jag inte har ätit ur en sån förpackning på mer än ett halvår. Mums. 
 
Sam-rapporten då. Jag har skrivit 700 ord och jag har ett helt parti kvar att skriva om, för- och nackdelar samt en stor diskussionsdel. Dessa områden ska klämmas in på ca 500 ord. Kommer aldrig gå. Får göra som Karro och klämma ihop texten så mycket som möjligt så att det precis blir tre sidor. 
 
Skulle läsa ett dokument från en hemsida om borgerlig regering. Fick ladda ner det och det var sparat som textdokument, ni vet anteckningsprogrammet. Allt var bara allmänt fucked-up. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0