jävla underbart

Tragiskt nog har jag inte varit ute sen i måndags tack vare min härliga förkylning. Men gjorde debuten idag och promenerade 200 meter till konsum. Köpte mig en tidning och gick hem. Nu inser jag att jag kanske inte kan gå till skolan imorgon. Inte för att förkylningen är bättre (för nu kan jag faktiskt svälja utan att det känns som taggtråd i halsen) utan för att jag inte kan prata. VAFAN ÄR DET HÄR?!  Imorgon är det en jätteviktig dag som alla bör vara med på om man vill fatta någonting på det kommande biologiprovet. Plus att jag vill vara med när alla har piknik. Jag låter som nån tondöv tant som mist tungan i ett slagsmål. Förutom att hålla munnen stängd resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra åt det. Tips?
 
Känns jävla underbart att inte ha någon röst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0