Mitt i allt, som ett bombnedslag

Precis när jag skulle skriva det här inlägget kom mamma in och berättade att pappa ska opereras nästa vecka. Anledningen är att han har en stor hudfläck på bröstet som tydligen har blivit större. Läkare har tagit prover, men dessa kommer inte tillbaka för ens om några veckor. Därför vill de inte chansa utan beslöt sig för att hudfläcken ska opereras bort. Ni vet kanske vad detta innebär, och jag hoppas innerligt, innerligt att det inte är någon elakartad form av malignt melanom - hudcancer. För då vet jag inte vad jag skulle ta mig till. 
 
För att återgå till vad jag egentligen skulle skriva om (så ytligt det nu verkar efter den tidigare texten). Köpte ett nytt puder idag. Mitt andra som jag köpte knappt två veckor sen är nu för mörkt för mig. Jag lade märke till det imorse när jag sminkade mig. Såg orange ut. Absolut inte smickrande. Så detta ska fanimej vara bra. 259 kr tänker jag inte lägga ut igen om det är fel färg. 
 
Make Up Store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0