Wait what?


 
Hm ... Alltså jag såg att nån hade gillat det här filmklippet nyss på facebook. Haha, roligt klipp var det ju. Inte för att jag fattade ett smack men det som var kul var att Miley seriöst sa att hon var en hillbilly plus att hon sa att hon kunde twerk:a. Jag bah, wtf är det?
 
Sååå, min bästa vän Urbandictionary.com (måste ju klura ut vad alla coolingar snackar om ...) sa att det betydde detta: (HAHA alltså det finns de underbaraste förklaringarna ibland)
 
 
SEEEN så fanns det även en youtube-video som sammanfattade konceptet. Jag som trodde att detta lamt kallades lapdancing. Haha, jag varnar er för videons innehåll. Men jag behövde verkligen visa det här. Alltså HUR går det till?? Jag sitter här med hakan nere på golvet och är helt paralyserad. Är jag helt frisk eller? Haha åh gud, jag har en 13-årig kusin som läser min blogg. Kolla inte på det här Elin. 
 

Kommentarer
Postat av: asd

http://www.youtube.com/watch?v=NgoyVRO0A0E

2013-08-15 @ 18:17:25
Postat av: Hanna

Hahahaha! Alltså!? Wtf? Älskar förklaringarna.. Oh my! Skrattar så mycket att jag snart kissar på mig.. Huuuu!

Svar: Hahaha söt du är :D
Anna Cassel

2013-08-15 @ 22:17:02
URL: http://fruedholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0