Dagens händelser

Ojoj. Igår blev det inte mycket tid vid datorn. Själv slocknade jag ganska tidigt. 
Igår tränade jag ben och rumpa och jag svettades som en jävla gris. Squats (benböj) och liknande övningar är så pass omfattande att svetten bara forsar från alla håll och kanter. Fräschigt. Men kan ju påpeka att dessa gympass ger resultat. Min rumpa har blivit rundare och putigare. Progress indeed. 
 
Idag vaknade jag innan klockan åtta igen. Förstår fortfarande inte vad som är fel med mig. Men drog till gymmet redan vid 10. Blev ett riktigt bra ryggpass! Häääärligt. Efteråt åkte jag hem, fräschade upp mig och mötte upp Anhthu i stan. Den tjejen har jag inte träffat på två månader, om inte mer. Vi satte oss inne på Espresso House och jag laddade upp med tre bakelser. Kan ju inte sitta och vara nyttig på ett fik. Nej fy fan. Jag och Anhthu pratade om allt möjligt. Gud vad jag hade saknat henne insåg jag när konversationen bara rullade på som ett ångvält. Vi hade riktigt kul där inne ... tills en HELT random snubbe kom fram och ville köra nån jävla lek med oss som gick ut på att göra illa sig för skojs skull. Kronan hette det tydligen. Tillslut fick vi säga ifrån att han skulle lämna oss ifred. Knasboll. Allt som allt satt Anhthu och jag och pratade i 6 hela timmar. Jag förstår inte vart tiden tog vägen. Vad jag har saknat dig, fina vän! 
 
Gymmade i ännu ett nytt linne idag. Detta kommer definitivt bli en favorit! Det är otroligt snyggt och har en fin baksida som visar lite av ryggen. Försökte fånga den riktiga färgen på linnet men det var svårt. Färgen är mer lysande och lite hallonröd typ. Man får fin form i den! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0