freshness

Den enda anledningen jag följer med ut till sommarstugan är för att klippa det där dumma gräset som fortsätter växa runt huset. Åker ut varje helg och sitter som en säck potatis på åkgräsklipparen och kör runt. Inte så dumt egentligen i och med att jag får betalt. Men idag skulle det tydligen inte klippas sa mina föräldrar. Får åka dit på måndag. 
 
Jaha, nu då? Jag är ensam hemma och det finns absolut INGENTING att göra. Jag funderade på att ringa en viss person men jag tror inte han vill ha med mig att göra. Träna kan jag heller inte göra, gymmet stängde klockan tolv idag redan och jag hade inga planer på att vara uppe så tidigt. Behöver ju minst en vilodag utav sju möjliga träningsdagar. So ... what to do? ÄTA. Det finns ju inget annat vettigt att göra. Jag skyller på att det är lördag därför att jag köpte mig en påse godis utöver de dyra jordgubbarna som jag köpte. EN PROMENAD. Men jag är alldeles för lat. Va i helvete, jag vill ha mitt gym! 
 
Ett problem som uppstår med tjejer som tränar - när fasen ska man tvätta håret egentligen? Så fort man har nytvättat hår ska man träna en timme senare och det är ett snäpp äckligare. Blir så varje gång. Ni förstår pojkar, man kan inte tvätta håret varenda jäkla dag. Så funkar inte livet. Man måste planera sånt förstår ni. Efter ca en vecka kan jag meddela hur orehört fräsch jag känner mig med nytvättat hår. Fattas bara att jag ska träna imorgon och jag är precis lika äcklig igen. 
 
Mitt favvofavvolinne. Gina Tricot. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0