Kreta

Nej jag har inte slutat blogga. Jag befinner mig just nu på en väldigt trevlig plats, nämligen Kreta. Jag var rädd att det inte skulle bli av någon resa i sommar med allt strul som varit hit o dit. Jag är så oerhört tacksam att mina föräldrar lyckades fixa en flygstol och ett hotell åt mig så att jag kunde följa med dom i sista sekund. Jag bestämde mig redan då att jag skulle njuta av resan till fullo tillsammans med dom. Senaste  solresan med dom var i våras och då längtade jag bara hem till fel person. Jag var inget trevligt umgänge på den resan. Nu ska jag ha det skitbra med fina mamma och pappa. 
 
Strax ska jag över på andra sidan gatan där deras hotell ligger. Blir lite kortspel och Ben & Jerrys! Imorgon har vi hyrt bil och ska fara runt lite på ön, wiho.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Close-up me stora kattdjur

härligt :D älskar kreta!

2013-07-26 @ 20:40:22
URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0