min nya kompis

Precis klar med gräsklippningen. Det som tidigare brukade ta tre timmar tar nu istället en timme. Jag har förstått att klippa gräset gör mig på väldigt bra humör. Jag sitter där som en litet tant och styr runt den där mackapären. Under tiden har jag all världens tid att sitta och fundera på diverse saker. Reda ut allt trassel i hjärnan. Då och då blir jag förbannad på alla småkryp som biter mig. Men för det mesta slutar turen ganska bra. Min vän gräsklipparen och jag. 
 
Nu ska jag ner till sjön och sätta mig på bryggan och gassa i solen. Värt att jag glömde mina bikinitrosor. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anthony

Saknar dig :(((((

2013-07-21 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0