ögonen i schack

Drog till gymmet och köttade rygg. Gick bra! Vad som var ännu bättre var att när jag klev in på gymmet så stod en smoking hot kille framför mig. Tur att jag kom vid rätt tidpunkt! Sen när jag väl satt vid en maskin gick ytterligare en snyggis förbi och jag hade svårt att inte tappa hakan. Alltså vad har hänt med Friskis som tidigare har varit en håla för medelålders diskogymmare? Nu kryllade det plötsligt av hetingar överallt och jag hade problem med att kontrollera vart mina ögon skulle vara fokuserade. Jeesus. Nu vill jag dit igen.
 
För tillfället sitter jag på en bänk i stan och chillar i mina träningskläder. Väntar på Nadjos som ska möta upp mig strax. Vi ska fylla magen och sen rulla oss mot Johannelundsbadet. Wiho.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0