Porrscen på gymmet

 
 
Idag blev det även ett nytt träningslinne. Jag gillar det jättemycket! Och mina supertights också. Det är så kul med nya träningskläder har jag insett. Man blir så peppad! 
 
Ååååhh.
Första träningen på nästan två veckor. En hel evighet. Idag tränade jag bröst, axlar och mage. Gick himla bra! Min axel är helt återställd sen jag gjorde den illa. Äntligen kan jag utföra alla övningar ordentligt. Ingenting som håller mig nere! Dagens träning resulterade i ett pass på över två timmar. Galet. Fattar inte hur jag orkade. Men jag ville inte lämna gymmet, ville bara fortsätta. Men det kunde jag ju inte såklart, fanns inget mer att träna och musklerna var helt utpumpade. Sen så kan det ju ha varit en anledning till att det fanns några najsiga killar att kolla på dårå ... 
 
På gymmet idag så klev det in en blond tjej med en riktigt fin kropp. Hon hade all rätt i världen att klä sig som hon gjorde, alltså i shorts i kortaste laget och ett tajt gult linne. Gud, jag hade också klätt mig så om jag hade sett ut så. Detta skriver jag nu efter att jag under mitt pass faktiskt inte alls tyckte om hennes val av kläder, men sen valde att inte tänka negativt och se ner på henne. MEN, en sak kunde jag inte riktigt undvika att tänka. Den där tjejen (klart att jag var avundssjuk) tränade ben och rumpa vilket innebär squats. Klart som korvspad att hon skulle gå ner extra djupt i sina korta shorts och utöver det göra en rumpövning som innebar att hon låg på en bänk under stången med benen särade i luften och pumpade stången upp och ner, upp och ner. Klart att det var meningen att hon skulle se ut som en tränande porrbrud. Sen kom jag på mig själv att tänka, men herregud Anna, du är ju precis likadan ... fast i mindre skala. En typisk show off-are fast med lite mer kläder på. Så det var lite dubbelmoral att jag hatade över den tjejen. Hade jag haft lit mer självförtroende och en pangkropp hade jag också legat där på bänken med benen i luften. Fattas bara lite tid så är jag där. 
 
Klart man är biff som fan när man spänner. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Luke

LOL! Snygg photoshop ;) du kan ju alltid drömma!

2013-08-14 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0