Under solen

Jag har varit på Kreta två gånger tidigare. Vi har gillat ön så pass mycket att denna blev tredje gången gilt. Fösta gången bodde vi i Agia Marina. Andra gången i Platanias och denna gång igen i Agia Marina. Det är ett väldigt mysigt ställe måste jag säga. Nu har vi lyckats hitta våra favoritrestauranger också. Det bästa med att vara utomlands är att få äta! Det är ju i princip det allt går ut på, haha. God frukost på morgonen, liten lunch på dagen, en eller två (CHOKLAD)-glassar på stranden och himelsk mat på kvällen. Det jag städnigt åt var fläskfilé med en massa olika såser. Sista kvällen åt vi kalvfilé, jösses vad gott. Tröttnat på pommes också kan jag berätta, haha. Första dagen räckte, sen fick det bli ris. Nyttigt är gott! Trodde jag aldrig skulle säga det, men ... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NADJISH

ÅH VILKEN FIN BILD PÅ DIG OCH MAMI <3

2013-07-29 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0