Under solen. Part 2.

Kan jag nämna att under min Kreta-tid så köpte jag mig en stor Tobleronechoklad att ha alldeles för mig själv på rummet. Låg på sängen då och då och smaskade med magen i vädret, haha. Och när den var slut köpte jag mig en ny. Tjockis! Åt massvis med choklad under semestern. Gud så gott. Lustigt att jag alltid pratar om mat ... 
 
Vet ni, på tal om mat igen då, i slutet av veckan fick jag ett sånt otroligt sug efter stekt falukorv och makaroner?! Det var galet. Vart kom det ifrån liksom? Jag som annars inte tycker om sånt. Makaroner alltså. Wtf. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men dra mig baklänges vad vacker du är tös! Kan du snälla dela med dig lite av snyggheten till oss som inte hade lika mycket tur?
Ser förresten ut som om du hade det heeelt okej där i utlandet. ;)

2013-08-07 @ 10:04:00
URL: http://fruedholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0