Äntligen

 
I onsdags hade jag världens bästa födelsedag. Jag levde i min egen lilla lyckobubbla. Dagen kunde inte ha blivit bättre. Jag fick mycket mer än vad jag önskade mig och dom jag tycker om mest fanns vid min sida. 
 
Dagen började med frukost och paket. Blev överlycklig över min nya dator. Som jag har önskat och längtat. I skolan fick jag en massa gratulationer, alla ord gjorde mig jätteglad. Oscar hade inte hört av sig än men jag gissade att han låg o snarkade i sin säng, haha. På biologilektionen, helt ovetande, så klampar Nadja in genom dörren med honom i släptåg. Tydligen sa han "Grattis älskling" men jag hörde ingenting för jag var helt uppslukad av hans utseende och att han stod framför mig. I handen hade han världens största chokladboll - 999g och en halv liter energidryck. Powerking och chokladboll är mina två favoriter i skolan när jag är trött och seg. De känner mig så väl. När Oscar hade gått satt jag i min lyckobubbla, hängde inte med resten av lektionen. På eftermiddagen kom Oscar hem till mig och rund sju var vi med mina föräldrar på restaurang Olympia för att fira lite mer. Åt världens godaste oxfilé med pepparsås. Jösses. Typ munorgasm. När vi kom hem från restaurangen hade Oscar presenter åt mig också! Ett par svarta byxor som jag har suktat efter hade han köpt, och en supergosig filt - precis likadan som han har hemma som jag tycker om så mycket. Hans presenter var verkligen eftertänkta. Sånt är det bästa. Dagen var underbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0