Nya stället

Igår kom jag på att det är geografiprov imorgon. Tog tag i skiten och svarade på nästan alla frågor som provet gällde på. Idag fortsatte jag med pluggandet och var klar med det redan vid halv fyra. Känner mig jätteduktig. Brukar få panik i sista stund om jag inte har pluggat och bara släpper allt. Vilket resulterar i inget plugg alls, bara sitter och grubblar över att tiden går ut. Istället har det känts som att jag klarar av det och nu har jag precis repeterat klart allt. Känns riktigt bra.
 
Dagens träning gick helt okej. Skaffade gymkort nu på Actic! Tränade rygg men fick mer ont i över och underarmar. Känns inte lika bra. Svagis.
 
Rekord: Jag valde att lägga in en övning för att träna rumpan också. Har aldrig tagit så tungt med så många repetitioner. 75kg x 30 reps! Det bör fan kännas imorgon. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga:D

2013-11-20 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0