Dop och partyparty

 
 
Nadja fyllde år igår och hon var fast besluten att dra ut på krogen. Den här kvällen blev riktigt bra. Jag tycker att det är så onödigt dyrt ute så det hjälpte verkligen att min magen var tom. Två glas vin räckte fint för att bli härligt påverkad. Körde stenhårt på Platås dansgolv. Bästa musiken.
 
Jag kom hem imorse halv tio från Vasastan. Nadja befann sig i en annan del av köping. Klockan elva skulle mamma och jag åka iväg till ett dop. Inte jättesmart att dra ut o festa och sen sova i tre timmar. Sminket satt kvar från kvällen innan så det var bara att köra, haha. 
 
Det var min kusins dotter som döptes, Ingrid heter hon. Ingrid är den sötaste bebisen jag någonsin har sett. Jag som annars avskyr barn och bebisar. Hon bara satt där i famnen på sin pappa och tittade nyfiket rakt ut. Såg allmänt glad ut. Ibland blev hon social under dopet och hävade ur sig några väl valda ord. Hon är 6 månader gammal. Efter dopet serverades mat och tårta. Tårtan var den godaste jag har smakat i hela mitt liv. Jeeeeesus christ. 
 
Ingrid är den sötaste flickan någonsin. Alltid så glad och livfull. Mitt hjärta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0