Nyttigheter på g

Idag mår man lite bättre. Tog tummen ur och gjorde mig en ordentlig lunch på nyttigt vis. Jag har av någon anledning börjat tycka om sallad. Läste ni? Sallad. Det är helt okej faktiskt om man tillsätter lite kryddor. Smakade en jättegod iordninggjord sallad till lite kött för en vecka sen och fastnade. Härom dan i skolan åt jag sallad med couscous och lite sås, himla gott! Så till lunch gjorde jag en egen kycklingsallad med bulgur. Måltiden blev så stor så jag orkade bara hälften, det mättade riktigt bra! 
 
Ni som inte känner mig - jag äter inga grönsaker över huvud taget. Sallad är en stor grej för mig, det vet mina nära haha. Så förhoppningsvis fortsätter jag på samma goda spår. Sallad is the shit. Typ. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0