Update

Okej peeps, här har ni mig.
Livet kom ikapp och bloggen har inte varit prio ett. Nu är jag här. Igen. 
 
Ni som inte har sett bilderna kring nollningen än lär få se lite här så småningom. 
 
Idag har det varit en chill skoldag, precis som alla andra tisdagar och kommande torsdagar och fredagar. Det är chill när man har sovmorgon och det är chill när man slutar tidigt. Och har man bara två lektioner är det dubbelchill. Efter skolan var det tänkt att jag skulle plugga lite i skolans bibliotek men sen så föreslog Sandra att vi skulle ta en fika och då kunde jag varken hålla mig till plugget eller några nyttigheter. 
 
Ikväll ska jag träna, rättaresagt när detta inlägg är klart ska jag åka. Häromdagen provade jag på thaiboxning! Det var riktigt kul, och inte lika jobbigt som jag tyckte att det var för ett år sen då jag egentligen provade på för första gången. Min gymträning har gett resultat, inte bara att jag är starkare men att jag är uthålligare och orkar så mycket mer. Härligt att man kan märka det så tydligt i vissa situationer. Sammanfattat vill jag börja på thaiboxning men jag vet inte hur jag ska lägga upp det med min gymträning. Jag vill fortfarande gymma sex ggr/vecka och dessutom träna detta minst två ggr/vecka. Jag vet inte hur jag ska mosa in allt så att jag hinner med. Får väl se helt enkelt och prova mig fram. 
 
Tagga bröst- och axelpass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0