Åhhh denna natt, denna ljuuuuvliga natt, som vi kaaallar Beeella Noootte ...

Det har blivit så otroligt tråkigt att blogga nu när jag bara gör läxor hela dagarna.
Jag vill vara kreativ och ta en massa bilder för att visa upp.

Så när fredagen är här och helgen är på väg kommer jag vara överlycklig.
Då är alla läxor och prov gjorda och jag har klarat hela höstterminen. Lycka!
Under måndagen och tisdagen blir det ganska soft i skolan, ehehe. Julklappslek!

Sen, äntligen, någonting jag har längtat till änta från i början av 9:an, kommer det underbara jullovet.
Fast jag håller fortfarande på att sommarlov är det bästa som finns.

Det jag längtar av mest av allt denna jul (egentligen varenda jul) är min syster. Varenda jul hoppas jag att hon kan komma, och det gör hon i år! Ingen riktig jul utan henne.

Notera att detta är jääääätte länge sen, i USA. Jag lovar, vi båda har förändrats ganska mycket, haha.
Och jag vet dessutom att min syster och jag är inte alls lika därför att hon är min "halvsyster".

(Alex, jag lovar att lägga in en mer smickrande bild på oss två nån gång)

Kommentarer
Postat av: Storasyster



Var sak har sin tid i livet.

Det där var tiden när jag vägde 195 kilo och du hade överbett, hahaha!

2010-12-15 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0