Julmakeri på g!

Jag har kämpat mot SNOR och mina VADER hela dagen.
Eftersom pappa drog med mig till stan behövde jag självklart nåt på fötterna.
Mina platta vinterskor är på lagning. De enda jag hade kvar var klackskor på ca 8 eller 9cm höga.
Då, i sjukt ont träningsverk, gick jag runt i klackskor.
Samtidigt som jag inte ville se ut som ett mongo på klackar försökte jag dessutom göra det enkelt för mig och inte sträcka på vaden så mycket.
Svårt det där vet ni.
Här hemma stapplar jag runt - som ett mongo. Jag menar, who cares?



Nu blire minsann skoj här hemma - get ready for lite julmakeri!
Men jag kan tyvärr inte avslöja mig ytterligare pga en syster som fortfarande denna minut läser min blogg och försöker luska fram vad hon får i julklapp. Inte bra.

Om jag hinner ikväll ska jag åtminståne sätta ihop pepparkakshuset.
Imorn ska det bada i glassyr! (heter det så?)


Jag tyckte att lite coola pepparkakshus kunde inspirera mig.

Jag vet - olika stora bilder, men än en gång - who cares?


Kommentarer
Postat av: anhthu

"ska det badas i kristyr" ;)

2010-12-18 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0