Mamma köper Läkerol som smakar te, typiskt henne.

Idag har det definitivt varit en flummig dag. Sjukt mycket garv.
Fast det är ju det som får en att faktiskt vilja gå till skolan. 
Och ha kul.

Direkt när jag kom hem satte jag mig vid datorn för att fortsätta på min powerpoinpresentation. Har hållt på hela kvällen. Jag är INTE klar. Dessutom borde jag göra franskaglosor och en hel annan hög med läxor.
Fy jävlar vad mycket jag har att göra.

Becca var väldigt gullig idag. Titta vad hon tagit tid till att göra åt mig, haha! En lite försenad födelsedagspresent.
Tack Becca!




Bild från när jag var sjuk under de första dagarna i veckan. Typiskt att det var riktigt fint väder då.
Jag älskar snö och vinter när jag inte fryser.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jäklar vad snö! Sjukt fin bild :) det är ju så fint ute nu!

2010-12-04 @ 12:28:08
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0