Trubbel i Annas paradis.

**Varning - långt inlägg. Eget ansvar!**

Nemen hejsan.
(Jag har lovat mig själv att aldrig skriva "hej bloggen!")
Jag vaknade upp fem i åtta i morse full med snor.
Skit också.
Jag som sett fram emot att sova ut tills minst klockan nio denna helg men nepp -  ännu en gång sviker kroppen mig. Man kan ju inte sova med näsan full med snor? Då måste man ha munnen öppen. Det ser riktigt knasigt ut.
Plus att jag får ont-i-halsen ännu mer.
Aa, jag vet, jag kan hela min sjukprocess.

Plus att min röst låter precis lika dant som igår - alltså som en kråka.
Fan.



Pappa och jag ska för en gångs skull dra ner(upp?) till stan tillsammans! Vi ska handla lite julklappar till min käre mor. Av pappa kommer hon få en ... (kan jag riskera att skriva det här?) ... en bakmaskin!
Jösses, det är fettdyra. (Haha, jag lovar, jag brukar inte skriva FETT framför ord)
2000 spänn för en sån. O_o
Jag köper nåt lite mindre, typ presentkort och nån tröja.

Till far min (jag har börjat kalla honom det, han börjar bli ganska trött på det) ... ska mamma köpa ett par långfärdsskidor (heter det så?) ... och pjäxor.
Hallå?
Fettdyra! - 3000 spänn.
Och jag som vanligt spenderar lite mindre, en bok och en cd, haha.

Till min kära syster har vi också handlat lite mycket, men det skriver jag inte här vad vi köpt eftersom hon läser min blogg, den tjuvkikaren. ^^

Och lilla jag. Jag önskar mig så mycket. Men jag vet inte vad jag får.
... Jo, mamma tenderar att köpa saker åt mig när jag är med. Då säger hon att jag får vänta tills julafton med att använda sakerna.
Så onödigt.



Detta är vad jag håller på med på datorn ibland när jag har tid över.
Experimenterar med färger, ljus, bilder och motiv.
Jag tycker att pop art är en jättecool stil på tavlor och jag har plötsligt blivit kär i den.

Båda bilderna är gjorda av mig.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

...jaha, då vet man vad alla ska få utom jag, haha, men efter att ha läst det här inlägget önskar jag mig en popart-tavla av dig!

Kram från tomteverkstan i Sundbyberg!



2010-12-18 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0