Bli inte rädda när ni ser bilder på lilla mig.

Idag ska jag ägna min dag åt läxor. 
Tre stora historiaböcker med ca 260 sidor var ska jag läsa igenom.
Det kanske inte låter så mycket men hallå?! det är ju jag och inte du som ska läsa dem.
Sammanlagt blir det ... 780 sidor. Shit pomfritt.
(Ja jag vet att det stavas pommes frites, whatever! Det ska ju rimma, dah!)

Till skillnad från igår så är jag så osminkad jag kan vara.
All natural.
Med nattlinnet på dessutom. Bra där.

Får jag bara påminna er om att den där jävla kameran är fortfarande på pappas jobb.
Dålig kvalite = pappas fel. (Webkameran är nu min utväg)




Jag längtar tillbaka till USA hur mycket som helst! Speciellt då vi reste runt där.





Kan ni hitta mig? Haha ...



Hawaii!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 19:18:58
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: ELI N

SV: Ja eller hur, jättesöt idé!:D

Haha söta bilder! :)

2010-12-06 @ 10:39:54
URL: http://elinfornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0