Vietnamesiska nudlar in my ♥

Av Anhthu fick jag en lite försenad present idag, men jag gillade den väldigt mycet ändå!
Jag fick ett anteckningsblock och ... (trummor tack) ett paket vietnamesiska nudlar!
Jag blev superglad! Jag älskar verkligen vietnamesiska nudlar. Mums.
Tack Anhthu!


(Eh .. nu blev jag osäker, visst är det vietnamesiska nudlar Anhthu?)




Till skillnad från bleka Sverige så är asiatiska nudlar kryddade med lite mer, bland annat smaksatt olja och i denna påse fanns chilikrydda. Smakerna är så goda!

Dessa nudlar skulle smaka kykling. Det vet jag inte om det gjorde.
Jag tyckte att det var väldigt starkt så jag skulle nog inte ha haft i så mycket chili ...

Jag provade att äta dessa nudlar okokta, alltså hårda. De smakade precis som chips! Asgott! 
Eheheh, nu kan jag ju käka på vietnamesiska nudlar till filmer istället.  

Kommentarer
Postat av: aaanhthu

HAHA, nej det är thailändska! Jag kan bställa mer om du vill! Du har rätt, vi brukar äta nudlarna som chips! :D De finns i den där asiatiska affären men det finns en risk att datumet (gammalt) och priset (dyrt) är sämre än de man beställer! :D<3

2010-12-06 @ 19:20:00
Postat av: anhthu

chilipulveret förstör smakerna enligt mig.....

2010-12-06 @ 19:20:26
Postat av: Cajsa

hejsan hoppsan! :D

allt bra med dig idag? :)

Fråga du inte behöver svara eller gå med på men vill du följas på bloglovin? :)



Jag har en tävling som går ut på söndag om du vill vara med. Själv skulle jag vilja vinna detta men jag får ju inte vara med i min egen tävling. :P http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

2010-12-07 @ 15:32:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0