Vissa säger att de känner mig. Men hur kan de det när inte ens jag känner mig själv? Inte bra där.

Strax åker mor och jag ner till stan för att handla lite julpyssel - mysigt!
Jag undrar om vi kommer köpa godis till pepparkakshuset (och till mig, höhö) ?
Denna jul ska jag pynta pepparkakshuset fint.

Under dagen idag var det träning inför julavslutningen då bland annat jag kommer sjunga.
Jippie.
Och det är idag som jag har skit ont i halsen. Inte vanligt ont -i-halsen utan typ ont-i-halsen-pga-för-mkt-sång.
Aa, typ så. Vi har övat hela veckan inför avslutningen och det är nu som rösten och stämbanden sviker mig.
Bra där.

Dessutom fattar jag inte varför jag ställer upp på såna här saker som att sjunga på scen?
Jag fattar inte vad jag ger mig in på.
I luciatåget sjöng jag duett med Ida, på julavslutningen sjunger jag duett med Ida två gånger ... om inte tre ggr ... och dessutom ska jag vara "programledaren" tillsammans med en annan kille för själva avslutningen.
Vad fan håller jag på med?


Kommentarer
Postat av: Alexandra



You go girl!!!

2010-12-17 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0