1) Slagsmål. 2) Gårdagens pinsammaste.

1) En svullen läpp och en tillplattad näsa. Okej, näsan tillhör inte mig.
Anhthu var lite ... flummig, på bussen. Hon sa något drygt till mig.
Oops, hon råkade vist ge sig själv en knytnäve i ansiktet. Med hjälp (tvång) av mig då.
Plötsligt fick jag min egna knytnäven upp i ansiktet. Det var inte mitt fel. Jag tror att min läpp började blöda.
Okej, jag antar att jag förtjänade det. Nu är vi kvitt hon och jag. För idag i alla fall.
Nu har jag en röd och svullen läpp.
Jag som alltid velat ha fylligare läppar ...

2) Igår hände något riktigt pinsamt!
Jag var ute och sålde BAGGU påsar. (Insamling till klassresa). Jag undvek medvetet att plinga på dörren som tillhörde lägenheten till höger på bottenvåningen därför att jag visste att nån kille i min ålder skulle öppna. Det skulle bli pinsamt.
Istället plingade jag på dörren som tillhör lägenheten till höger på andra våningen.
Då hände det som jag precis försökt undvika - en kille öppnar. Men det är inte vilken kille som helst, utan en kille som stått vid min busshållsplats flera gånger. Han är säkert 16-17 år och jätte snygg.
Vilket sammanträffande!

Jag stog där, visste inte vad jag skulle säga utan bara rabblade upp någonting om att sälja påsar av alla saker, för att tjäna pengar till klassen.
Jag frågade om han var intresserad av att köpa. Han sa näe.
Just vid det ögonblicket, fladdrar jag ner med blick till hans ben, OCH UPPTÄCKER ATT HAN BARA STÅR I TSHIRT OCH KALSONGER. Wtf?! Hallå!! PINSAMT.
- Han är 17 år, snygg, och står halvnaken. Nice? (Ingen kommentar)


Kommentarer
Postat av: Matilda DÖÖ

hahhaa<3 underbart!

2010-10-18 @ 16:18:06
Postat av: anhthu

hahahahahahahhahahahhaahhahahaha!!!!!!!

2010-10-18 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0