En bloggare på nytt.

Jag kan ju lika gärna börja helgen med att göra mitt första inlägg här på bloggen.
Det känns helknäppt.
Förra bloggen stängde jag ner. Lusten slocknade.
Att göra en ny blogg och börja blogga igen känns bara väldigt wannabe-storbloggare. Men det är inte det jag vill uppnå. Jag vill bara tjäna 200.000 i månaden på annonser.
Okej, omöjligt. Men jag tycker det är kul att skriva så what ever med storbloggare.

Pappa drog med mig ut till sommarstugan idag. Skitkallt där ute. Ha! Om jag hade kunnat ta en bild på mig själv när jag gick med gräsklipparen! Jag gick i gummistövlar, mjukisbyxor, och en jacka med en ytterligare jacka under. Båda luvorna var uppdragna över huvudet. Handskar hade jag också. Eskimå nr 1.
När man går med en gräsklippare blir man väldigt varm ganska snabbt. Tillslut gick jag enbart i stövlar, byxor och tshirt. Hm.
När klippningen var klar låg jag inne i huset och huttrade på sängen intryckt vid elementet medans jag lekte med min iPod.
Temperatur-svängingar?


Okej, nästa sak som jag bara måste kommentera:

Kissie har gjort en egen låt. Den sög.
Uppdatering:
Rykten som gått att Paow gjort en cover på en låt?
Paow och Hugo(?!) har gjort en egen låt. På gränsen till patetiskt.
Kenza har fått skivkontrakt och ska bli sångerska.
Yousef har gjort en egen låt. Kissie dissar honom. Båda suger.

HAHAHA. Måste jag skratta högre eller?
Alla dessa bloggerskor/bloggare som tror seriöst att de kan bli kända genom att göra bort sig med en låt?
Det är så otroligt kul att de tror att de kan bli nåt. Stackars dem. Empati.

The new it-thing: Sing a song!
Kommer gör-en-egen-låt bli det nya gör-en-egen-parfym för kändisar?



Kommentarer
Postat av: Malin

paow och hugo gjrode cover på la isla.. bonita elelr vad den nu heter. dessie gör en låt.. haha. alla suger!

2010-10-16 @ 21:11:37
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: becca!

åhh, men anna! kommer även denna blogg först lägga in inlägg dagligen och sedan minska med två veckor mellan rum och till slut läggas ner? :O ! haha, JAG SKOJAR! :D

(du tar bilder som jag, lite snett ovanifrån!) <3<3:D

2010-10-16 @ 22:22:40
Postat av: anhthu

Snett ovanfrån för man en boobieffekt? ELLER? haha, snacknat bloggandet! MEn vad har hänt med den riktiga bloggdesignen?:O:O Den här var inte ens i närheten av annafin? :O:O:O

2010-10-17 @ 09:28:59
URL: http://thusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0