Insidan av en garderobsdörr.

När man har väldigt mycket vecko- och månadstidningar kan man lika gärna göra något av dem.
Jag har 74 stycken i min bokhylla. Den 75:e ligger på tv-bordet i mitt rum.

Jag tänkte att jag kunde dra ur lite bilder och sätta upp någonstans i mitt rum som inspiration.
Fast det skulle se lite konsigt ut mitt på väggen ...
Istället dekorerade jag innanför min garderobsdörr. Då synns inte bilderna. Plus att när jag inte vet vad jag ska ha på mig, är det bara att se på garderobsdörren, heehee.

Bilderna som jag använde är endast utdragna ur 3 Elle-tidningar och de täcker hela insidan av dörren. Senaste numret av Elle har 298 sidor. Bra att ha om man inte läser en bra bok. (Y)





Resultatet på insidan av min garderobsdörr blev så här:






Kommentarer
Postat av: becca

anna, jag såg en bild från gina tricot påsen! coolt...:D

2010-10-23 @ 14:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0