Kitty cat claws

Min släkt är lite stel av sig ibland.
När jag hälsade på några av "ungdomarna" alltså mina kusiner, skakade vi hand. Hallå, hur stel kan man va! Vi är ju UNGDOMAR.
Jag var beredd på att dela ut kramar?
Den enda som hoppade på mig med en stor kram var mig lilla favoritkusin Elin, 10 år.
När hon var ungre var hon asjobbig. Då var jag ganska taskig mot henne. Nu duger hon gaska bra. ^^

Daniel, (kusin) har skaffat en katt! Ha! Den är så otroligt liten och lätt.
Superdupermegabamsejättesöt.

"Shall we dance?"




Kommentarer
Postat av: anhthu

haha, vilken rolig bild! Vad ful den är!:D

2010-10-25 @ 16:32:48
Postat av: Alexandra



Hahaaha, vad skön du é!!!

"jag var beredd på att dela ut kramar"

...nästa gång tycker jag att du s-k-a dela ut kramar, jag har slutat med att skaka hand för länge sen!

PUSS finaste syster.

2010-10-25 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0